Emil Iversen velger Grilstad som sin private hovedsponsor fram til og med VM i Trondheim i 2025. – Vi er stolte over å få bidra til Emil Iversen sitt mål om å være verdens beste skiløper, sier Grilstad-sjef Jørgen Wiig.
Det var på rulleskirennet Hommelvik Grand Prix i dag at verdensmester Emil Iversen kunngjorde at han velger Grilstad som sin private hovedsponsor. Avtalen innebærer at Iversen fra nå av og til og med VM i Trondheim i 2025 går med Grilstad-logoen på drakta.
– Emil er en folkelig person som matcher Grilstadkulturen og våre verdier: ærlig, stolt, innovativ og kjapp. Samarbeidet med verdensmesteren blir et positivt og samlende bidrag til organisasjonskultur og stolthet hos oss i Grilstad, sier Wiig. På vegne av sine 450 ansatte og seg selv er han stolt over å få bidra til Emil Iversen sitt mål om å være verdens beste skiløper.
Jeg er både stolt, takknemlig, ydmyk og veldig glad for å ha Grilstad med på laget sier Emil Iversen.
Utøverne på landslaget har anledning til å selge ett merke privat. De kan ha flere private sponsorer, men bare én av dem kan profileres med logo på utøverens bekledning. Fra nå av er det altså Grilstad-logoen som pryder Emil Iversens drakt.
----------------------------------------------
Om Grilstad:
Grilstad er markedsleder innen spekevarer og frosne hamburgere og hadde i 2020 en omsetning på 1,8 mrd. kroner. Grilstad eier Midt Norge Slakteri og har ca. 450 ansatte fordelt på fem egne produksjonsanlegg i Trondheim, Stranda, Stavanger, Brumunddal og Østersund og har egne salgs- og markedsorganisasjoner for dagligvare og Foodservice. Grilstad har også blitt produsent av ferdigmat gjennom 100 % eierskap i Holmens og 49 % i Matpartner.
Kontaktperson:
Terje Sørnes, Salgsdirektør Dagligvare Grilstad
901 26 310 / terje.sornes@grilstad.no